Valg på landsmødet 2026
På Alzheimerforeningens landsmøde den 30. maj 2026 blev der afholdt valg til bestyrelsen, det nyetablerede patientudvalg samt til rollen som næstforperson.
På landsmødet stemte medlemmerne om, hvem der skulle varetage foreningens tillidshverv i den kommende periode.
Som medlem af bestyrelsen eller patientudvalget bidrager man med sine erfaringer og perspektiver - til gavn for mennesker med demens og deres pårørende.

Se de kandidater, der stillede op til valg, og læs mere om deres motivation og erfaringer.